أحمد السقا يعتذر من تامر حسني والأخير يرد!

شام تايمز- دمشق
بعد أن كشف الفنان المصري أحمد السقا خلال لقائه الأخير مع الإعلامية وفاء الكيلاني عن خلافه مع الفنان تامر حسني بسبب فيلم “الفلوس” ، عاد “السقا” ليعتذر من “حسني” موجهاً له رسالة عبر صفحته الرسمية على فيسبوك قائلاً: “رسالة إلى صديق عزيز.. صديقي وأخي العزيز تامر حسني.. أنت عارف اللي بيني وبينك عيش، قد أكون اخطأت أني تكلمت في الموضوع على الهوا ولكن يعلم الله كم كنت مجروحاً وكم كنت حزيناً.. مش هاطول عليك أكثر من كده ولو أنا زعلت شوية وأنت شوية نبقى خالصين يا عم”.
وتابع: “تامر حسني أحنا اللي بينا كتير ما تزعلش يا عم وحقك عليا.. وميعادنا الحفلة اللي جاية.. أحمد السقا”.
من جهة أخرى رد الفنان تامر حستي على رسالة السقا عبر خاصية الستوري على انستغرام قائلاً: “حبيبي وأخويا وصديق العمر ونجم الدنيا كلها أحمد السقا، كنت أتمنى إنك تكلمني بيني وبينك لو كنت زعلان من أي حاجة أو فاهم أي حاجة غلط، لإن الحاجات دي لا يمكن تفوتك وأنا كنت أتمنى مكتبش الكلام دا هنا بس عشان بعد كلامك في التلفزيون الجمهور الكريم بقى ليه حق إنه يفهم الصح، عشان أفكرك بس، أنت كلمتني وقولتلي خبر في موقع وعليه صورة افتراضية للفيلم وكاتبين إنك بطل في الفيلم”.

وأضاف “جيت لإنك غالي عندي أوي أوي فوق ما تتصور، وكنت بفرح باجتهادات محبينك ومحبيني حتى لو صورتي صغيرة أو كاتبين بطولة أو ضيف شرف، كل دا مش فارق لإني جيت أخدم صديق عمري، وأتمنى أي كلام يصب في مصلحة مسلسل أخويا وينجح ويكسر الدنيا، أنت حبيبي يا أحمد وصديق عمر عشان كدا أنا مش هزعل منك معلش طولت في الكلام لإن برضو زعلك يعز عليا”.

وكان  السقا كشف عن خلافه مع حسني قائلاً: ” زعلان منه عشان هو في فيلم “الفلوس” كلمني وقالي إنه عايزني أعمل معاه مشهد، وهو الحقيقة كان جاملني في مسلسل (ولد الغلابة)، وبعد ما عملتله المشهد فوجئت إن الفيلم نزل من بطولة تامر وأحمد السقا وصورة معاه على الأفيش، كلمته قولتله إيه اللي بيحصل ده، مرة قالي دول فانز، ومرة قال دول الشركة المنتجة، قولتله أنا معرفش حد منهم يا تامر أنا معرفش غيرك، ودي أثرت عليّا جداً نفسياً وكمان أثرت في شغلي”.

شاهد أيضاً

محمد رمضان يتبرع لصالح الهلال الأحمر الفلسطيني

شام تايمز – متابعة أعلن الفنان المصري محمد رمضان عن تبرعه بكامل أرباحه من أغنية …

اترك تعليقاً